freeedag!

fredag och karln kommer hem. så skönt! eller inte med fredag för min del men att karln kommer <3
idag är jag ledig så tänkte ta mig en lång tur på donnan alldeles strax. galoppa i backar med mera :} 
 
i onsdags fick jag hem vårt nya tävlingsträns. det är så fint! men det svarta är finare, hehe. synd att dressyr sadeln är brun :p och igår fick jag hem childerics sadel tvål och olja så här ska det smörjas när jag ridit klart!!
 
imorgon är det tävling i högbo. jag ska inte tävla, men nästa helg är det våran första för i år. får se hur det kommer att gå.. kanske bra, kanske inte. men har inte så höga krav och förväntningar på oss än :} sandra ska däremot tävla imorgon och jag kanske hinner dit efter jag har jobbat klart så jag kan kolla lite i alla fall. även maria skulle tävla på sin tjusiga häst så jag vill verkligen inte missa någon av dom.
 
tog en till dag med jobb (imorgon) vilket jag ångrar egentligen hehehe.. hade inte kollat schemat innan så nu blir jag ledig nästa gång på onsdag. hmmmmm. trött tjej, yez! men pengar rullar in som de ska, det går bra nu ;D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0