lång dag väntar

igår var jag och Ida till bostaden och fixade lite. Drog ut lite spik och skruvar, fast mest så fikade vi en massa kakor och coca cola. Hur underbart väder som helst så då ville vi ju vara ute och vad passar inte alldeles utmärkt en sådan dag ? Jo picknick! :)
Douglas va också såklart med och även att det kom en hund till springades och också ville vara med och leka med pipleksaken .. Det var våra nya grannar som kom :) eller Granne, men vi gick över och träffade på dom. riktigt trevliga människor!

nu väntar en lång dag framför mig, visst. den går fort men jag hade hellre vart och fixat i bostaden .. Hoppas tapeterna har kommit.

Imorgon blir det hälsocentralen. Kolla min nageltrång. KOmmer säkert inte bli bättre, gud vad less jag blir.. Men men..

Lägenhet eller hus, vad tror ni vi ska flytta till ?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0