bortkastad dag

jobbat i morse, och så gick jag och la mig nu när jag kom hem. och jag har sovit till nu. haha fy fan för mig.
jag som ska städa, tvätta och damma .. vattna blommor och allt sånt som man måste göra nu när man är vuxen.

inatt kommer älsklingen hem.. och skit tråkigt när jag ska upp & jobba imorgon igen. jag som ville ha en sovmorgon med han men icke då.
fan alltså vad jag saknar han. Nu har han vart borta länge och myyycket fel har han gjort nu under resan. Blir så less.. eller ja fel och fel , men saker som han lovat att han ska försöka bättra sig på, men som vanligt så är det tomma ord.

oj oj vad jag vill skriva av mig om det dära.. kanske tar och gör det senare.




Kim Ekholm säger:

17:-P Nej du. Jag är 22:P

2008-08-24 @ 16:08:24 // URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0