Det blev nog lite för länge



Somnade runt 10 (?) och
har sovit till typ nu.
Visst, jag vaknade runt 12 och hade problem att
somna om men jag lyckades :)
jag ska snart till Årsunda (ICA) och handla lite grejor
som oboy, kanske sirap så jag kan baka, och kanske cheeseballs.
Dom är ju bara för goda! Eftersom jag förmodligen blir
själv ikväll och få ha en liten myskväll med mig och hunden
så måste jag ju kunna unna mig något gott !

Kanske blir crusing ikväll men det känns som
om chanserna på det är väldigt små. Karln
kommer nog jobba sent, och då menar jag sent och
annars så har jag endå ingen annan att åka med.
Jag vill till Söderhamn och vara i stugan ikväll, men det
blir ingenting det heller tråkigt nog. Det är ju Lyskväll
ikväll :)



Bella och jag för 3 år sedan




Anonym säger:

ja åhh cheeseballs är det bästa som finns!

2008-08-30 @ 20:45:45 // URL: http://tystlidande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0