god-dag alla skönheter

har jobbat hela långa dagen. sov då 2 timmar på förmiddagen efter första passet, väldigt behövligt må jag säga!
planetar schema också , och tydligen så blir det förlängning på jobbet. Men jag ska ändå söka nytt. kommer få ännu mindre timmar än vad jag har nu så , och jag får ut 8000 i månaden nu. Vad kommer jag inte att få sen då ?!?! haha jag kommer se ut som en luffare. haha .. tur att vi har två löner då i alla fall.

väntar just nu på Petra, vi ska ha myskväll ikväll. Så vi ska in till donken först och käka mat sen kommer vi vara ännu mera onyttiga såklart ;D haha
Måste råna spargrisen vi har också så jag har råd att käka ;P fattiga tider



petra och jag





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0