god morgon

Visst är det vackert väder ute ? Näe jag tror inte det då. Ruggit och kallt men endå är det kallare inne än vad det är ute konstigt nog. Beror nog på att elementerna inte är igång-satta.

Jo idag ska jag nog försöka ta mig in till Dollar och handla dom där förbannade djuptallrikarna, och jag måste även handla till min moder-jord. Hon fyller ju år imorgon :) Men hon får nog presenten nästa vecka. Kommer ju inte hem förens då.
Vad ska jag köpa åt mamma då? Hmm, vad svårt. kommer väl bli nå prynadsgrej. As always

Gudars vad trött jag är. Har vart vaken sen halv 5. Jag har ju redan jobbat och slitit idag ;) Så resten av dagen blir slapp, hoppas jag på men man vet ju aldrig..





JENNA säger:

hemtjänst..

2008-08-07 @ 11:48:11 // URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0