godmorgon





jag kan väl först om främst berätta att vi kollade på film igår,
och sedan fortsatte att kolla på en till. (skriver senare
vilken vi kollade på)
Jag tände en massa ljus och poppade lite
pop-corn. Supermysigt, och han myste med mig.
Härligt!
Jag ska försöka börja tänka, han är ju en karl.
De tänker ju annorlunda än oss, tråkigt nog. Fast det
är inte så lätt att tänka så men jag måste börja tänka så iaf.






Anna säger:

Helt klart är det svårare än det låter. Och får man ingen respons blir man väldigt ledsen. Men man ska heller inte behöva bli åtsidosatt hela tiden. Något du ska veta är att, utifrån det du skrev i förra inlägget, du är ingen dålig flickvän. Ibland vill man olika helt enkelt utan att varken du är eller han är den "dåliga" i förhållande. Prata med honom och förklara hur du känner, du får du även klarhet i varför han beter sig som han gör. Det löser sig, det gör det alltid på ett eller annat vis.

2008-08-27 @ 11:50:31 // URL: http://svalans.blogg.se/
Ida Björck säger:

låter mys med popcorn och film :D

2008-08-27 @ 12:36:21 // URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0