hela dagen har gått

eftersom baby väckte mig vid 8a för då skulle han åka och jag skulle tydligen upp och göra frukost till oss. Jag har i alla fall vart vaken sen dess och nu är klockan efter 11 och det känns helt seriöst som om hela jädrans dagen har gått.
men så är ju inte fallet men min hjärna vill gärna lura mig in i en massa skit.

min älskade lilla katt Morris haltar. Han har ett sår i trampdynan som ser ut att ha blivit lite infekterat. Det ser även ut som om det är på bättringsvägen så det hoppas jag på för pluttens skull :)

NEJ nu måste jag ta & freeescha upp mig om jag ska våga ge mig ut på äventyr.

jag trodde verkligen att jag är het här. HAHA patetiskt
Det är så fruktansvärt roligt att kolla igenom och lägga ut en massa gamla bilder på en själv eller en själv med flera st.
Riktigt kul, även om de flesta som läser min blogg inte har en aning om vem jag är.





dolly säger:

taack :) va gullig du är.

2008-08-26 @ 11:52:41 // URL: http://dolly.blogg.se/
Anonym säger:

ja sa ju att han halta när jag var hos dej ;P du ba "aha hahaha". hoppas han blir bra :)

2008-08-26 @ 16:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0