hello där

nu sitter jag ä n t l i g e n här. Har jobbat hela dagen, och då jag inte jobbade (mellan passen) så sov jag som en stock. orkade knappt kliva upp, men nu har jag semester i en vecka. Den regnigaste av alla! haha
får se om det kanske blir tranan på onsdag, skulle ju inte sitta helt fel. lätt bästa krogen, ever! Bara för att vi gick dit nästan varje onsdag förra året .. saknar skolan också, kom jag på nu..


haha här är en bild. Precis innan vi skulle in på tranan ;) (ironi)

Har nyss käkat pannkaka & ärtisoppi .. var ju faktiskt skit gott för det var ju år och dagar sen man åt det.
Ärtsoppa åt vi i Djupviken för ett tag sen då finskan Nina var hos oss på praktik, och vi är ju ena dryga jävlar så vi började försöka översätta ord på finska. Ärtsoppa fick bli ärtisoppi. Roligt hade vi i alla fall ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0