hur har min helg vart?

jo tack den har vart bra.

fredag; var på kräftskiva hos älsklingens släkt. Jo då , det var roligt. hehe han har en väldigt rolig släkt. (säkert för att dom är svensk-finnar ;D haha)
Hector blev full som en kastrull och det var väldigt roligt att kolla på. haha hector är alltså viktor, k's lillebror.
och alla spelade nå spel, fast det var på ett sätt inget spel. Man kan vara två tre eller fyra. Viktor körde själv några gånger också, haha.
Det är en lampa i mitten som blinkar rött och så låter hela spelet. när lampan blir grön så ska man fort utav bara helvetet trycka på mojängen man håller i. om man är sist ut med att trycka, ja då får man en stöt som heter duga!
haha ja det var ju underhållande att se på i alla fall, jag vägrade ju testa den.
halv tre var vi hemma igen.

lördag; jo vars, fest hos Petra och daniel som fyllde 20 år, grattis! Hade skitans kul men jag tror att jag har börjat bli dålig på att kontrollera hur mycket jag dricker. Blev lite för mycket , men som tur var så åkte vi hem i skaplig tid. Redan klockan 12. KOLSVART runt ögonen i morse när jag vaknade. haha riktigt lik en/ett emo.
ÅH det var så jävla roligt att få träffa alla igen, eller alla var det ju inte men mååååånga roliga! som jag verkligen saknat också. gaaash!
träffade ju lilla kära dalmasen hoppla. evigheter sen ju! sötis bella var där ;P Bettan, sanna, sofie, johanna ja och en maaassa fler!
Kul kväll men som sagt, det blev lite för mycket för min del. haha

kommer nog lite bilder sen ;D




Caroline säger:

jaha, nja någon kille p ådte viset är dte väl inte ;P Men det om att jag ville pussas var ju till bilden på mig och en tjej kompis. haha :)

2008-08-17 @ 14:26:37 // URL: http://kissan.blogg.se/
Anonym säger:

http://gratisgrodan.se/page/index.php?referral=3838

bli medlem där, du behöver endast värva 8 kompisar, för att få ett t.ex ett presentkort på hm för 500 kr. :)

2008-08-18 @ 00:12:25
J säger:

Tittar in

2008-08-19 @ 10:45:52 // URL: http://starfield.blogg.se/
JENNA säger:

bra helg juh!

2008-08-19 @ 14:57:37 // URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0