Presentkort

jag blev medlem på gratiskläder och jag kan säga att det gav resultat ! Kanon tycker jag eftersom allt är gratis, registreringen & att samla poäng. Käänon! Im happy




Anna säger:

Kommunikation är A och O i ett förhållande och det måste han helt enkelt acceptera. Han får lov att lära sig! Ni måste kunna prata om problem OCH allt annat - alla kan lära sig, bara man hjälper dom lite på traven. Bearbeta honom, lär honom prata och ha tålamod. Längre fram i livet kommer ni behöva kommunikationen ännu mer - jag tror att det är en bärsten i förhållandet. Ta kommunikationen på allvar och ta upp det med honom, lär honom och hjälp honom. Det tror jag kommer göra er båda lyckligare - på så sätt tror jag man också lär sig tyda varandras signaler mer, man förstår vad de betyder.

2008-08-27 @ 14:11:32 // URL: http://svalans.blogg.se/
Anna säger:

Om du sätter dig ner med honom och verkligen förklarar för honom återigen hur viktigt det är för dig att han öppnar sig, vad tror du han säger då? Jag vet bara hur det fungerade för mig och min sambo. Han var också tyst som en mus i början, lät heller konflikten/prolemen rinna ut i sanden än att ta itu med dom, det gick t.o.m så långt att han lämnade mig en gång pga att han inte klarade av att lösa problemet utan hellre sprang ifrån det. Han insåg ganska fort att det inte fungerade att göra så och vi hittade tillbaka till varandra på ett villkor från min sida - att han öppnade sig för mig. Han sa: "Jag gör vad som helst, men jag kommer behöva din hjälp". Jag hjälpte honom och idag har vi en bra kommunikation. Till en början fick jag dra ur orden ur honom, men ju längre tiden gick ju mer gick det av sig självt. Du måste förklara för honom att den relationen ni lever i idag kommer inte hålla livet ut (som jag förstår dig) om han inte kan öppna sig för dig. Och är han inte beredd att göra det för din skull då är han inte mycket till man! Gå inte och må dåligt i ett förhållande när du är så ung, försök jobba på kommunikationen och ni kommer må så mycket bättre, framförallt du!

2008-08-27 @ 14:53:14 // URL: http://svalans.blogg.se/
Ida Björck säger:

svar: haha eller hur ;D jag kan faktiskt inte ens tvätta kläder (A)

2008-08-27 @ 14:55:25 // URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0