shit vad svårt-


jag vill åka hem
till mitt kära hus men jag
får inte (ja ni läste rätt, får inte) för älsklingen.
Eftersom han lovade mig att han skulle
plocka reda på massa skit som låg framme
som han tatt fram och han hade ju såklart
inte tatt undan någonting. så därför fick
jag inte åka hem för han skulle fixa hemma
till imorgon. Aja, hoppas det blir bra då,
annars får han IG på det. haha

Annars idag har jag och min lillasyster städat
min bil invändigt, och herrej*vlar vilken skillnad
det blev. Var ju hundhår hela baksätet och lite i
framsätet. Men nu blir andra bullar, hon får
börja sitta i bakluckan. Det är ju trotts allt en
kombi jag har :)


Efter allt städande så blev det en utvändig tvätt också.
Men såklart på OKQ8 för där jag har ju
gratis bil tvättar. + att vi var så himla trötta
efter 4 timmar städande av bilen.





Anonym säger:

va fin du är ida <3 :)

2008-08-14 @ 19:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0