söderhamn

då var man hemma i söderhamn igen. Inte ofta jag är här, och ingenting har förändrats förutom förhållanden och sånt.
Skulle ju ha vart kanon om min pudding följde med mig hit. Men han måsta jobba, as always.
Ska ut till stugan nu idag och blir nog där tills imorgon. Hur härligt som helst i alla fall. Var ju hur längesen som helst jag var där sist. Synd bara att det är dåligt väder, jag vill ju ha sooool och varmt vatten.

tjatiga jag tänker tjata lite till. TRANAN på onsdag då, härligt värre. Kimpan och jag. Någon/några som ska med ?! :)


Kim och jag, snart två år sedan. Tranan-time!




JENNA säger:

jag hade visst också fått mina idag ^^

ska gå och hämta ut dem NU! :D

2008-08-11 @ 15:34:06 // URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0