söndag

Godmorgon alla skönheter!

Nu har jag sovit i 12 timmar ungefär. La oss vid kvart över 9 eftersom han skulle upp "tidigt". Gudars vad jag har sovit nu alltså, men dock får jag lida för det sen. Jag kan inte ligga så pass länge i sängen. Min rygg, även resten av kroppen, blir konstig och ömmar väldigt mycket.
Har käkat frulle för några minuter sen och nu sitter jag här med en godispåse och gottar i mig lite skit eftersom det inte blev av igår (inte för att jag måste göra det p.g.a att det inte blev nått igår). Men gott är det!

Blir jobb senare runt 1. Bara EM och det är rätt så skönt, hihi.
och imorgon är jag ledig, då är det även valpkurs :)
det är riktigt roligt. lite annourlunda tänkade än vad jag trott bara!


jag på teneriffa 06




Anonym säger:

fniss, söt bild : )

2008-08-31 @ 10:54:28 // URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0