ilskan , you know

okej nu kommer det..
det kommer bli lite hopp dit och hopp hit så det är inte direkt så jäkla sammanhängande. men du behöver ju inte heller läsa.

Jag är ledsen, besviken OCH en massa mer. jag vet inte vart jag ska ta vägen.
du behandlar mig illa. psykist.
det är r i k t i g t jävla jobbigt när du ena dagen är den snälla söta älskade pojkvännen, sambon, fästmannen som jag älskar mest. men andra dagen då kan du vara ett riktigt monster.
egentligen borde jag vara svälja det och gå vidare. inte tänka på hur du behandlar mig. Men det är ju så jävla svårt.

Du ville inte åka till england egentligen, men jag försökte pusha dig till att åka. "Det kommer att bli kul, jag lovar dig!"
Du åkte i alla fall, vilket jag tycker är bra även om jag hellre ville ha dig hemma. men jag vet att det är en grym upplevelse att få åka dit till england och bli utvald till dom 4a svenskarna som ska representera (stava) sverige i koutställning.
till saken kanske ? yes ;
Du glömmer bort mig, och hur i hela helvetet kan man glömma bort sin egen flickvän?
är det någon som skulle kunna glömma bort sin parnet?
liksom, det låter så jävla konstigt i mina öron. sen vet ju inte jag hur ni andra tänker.

& att han åkte till nå nöjesfält. sure, no promlems with that. Men hur kan du åka på ett nöjesfölt och åka karuseller när du verkligen inte tycker om att åka karuseller (som du sagt till mig,men du åka nu i alla fall)..
jag har undrat en längre tid på att åka till grönan elle lisseberg för att få komma bort och även åka karusell eftersom jag älskar att åka karusell..
Och självklart vill jag ju komma bort med K, men han gillar ju inte att åka karusell.
ÄR DET MITT SÄLLSKAP SOM INTE DUGER?

Liksom, detta sänker mitt självförtroende. Jag känner så himla ofta att jag aldrig duger, jag är så dålig på allt. verkligen allt.
därför brukar jag peppa här i bloggen att man ska berömma sig själv, men det hjälper/duger inte alla gånger. Jag är en sådan människa som behöver höra från andra (spec karln min) att jag duger som jag är och att jag är bra!

WHAT THA FUCK! I HATE THIS! - jag är sämst och kan lika gärna försvinna. ingen skulle ändå märka det.






Anonym säger:

du är BÄST ida och du duger aldeless utmärkt som du är <3 :) synd att du ska känna så för det är inte sant. hoppas han skärper sig och behandlar dig som du förtjänar, för du är GULD!!! du är så himla söt snäll gullig och omtänksam :)

2008-08-24 @ 18:09:11
Evelina säger:

IDA, jag skulle märka om du försvan! . Jag blir alltid så glad när jag tänker på hur du är ida!! Du är bara för härlig kvinna=) . Man små ler ju lite när man tänker på hur våran krogsväng vart ;) . hahahah!! .. /Pusss Evelinaa

2008-08-24 @ 18:14:25
Ida säger:

<b>Evelina</b>; haha, ja våran krogrunda. Den var ju alldeles perfekt! Måste ju göras om inom snar framtid :) hehe.

Tack för de värmande orden, det behövdes! Du är inte så tokig du heller vännen :) Jag kan inte säga annat än DETSAMMA, du är så söt!



<b>Anonym</b>; jag tror nog jag vet vem du är! Och TACK så mycket för att du tycker så. Det betyder ska du veta <3 Du är guld babe

2008-08-24 @ 18:27:38 // URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Ida säger:

haha det dära B;t fungerade visst inte.. haha

2008-08-24 @ 18:28:45 // URL: http://busigabeerta.blogg.se/
P U S S Y D O L L säger:

Sv; Tycker du? Jag tycker alltid dom är så enkla och simpla och tråkiga, men tack! ^^,

Hm .. Bråkat med killen lite eller? :( Koutställning? Du duger som du är! Tycker du ska ta dig ett snack med killen din. Lät konstigt det där med karusellerna :(

2008-08-24 @ 19:25:35 // URL: http://pussydoll.blogg.se/
P U S S Y D O L L säger:

Sv; ahw men tack sötnos! hm .. konstigt och ledsamt att läsa det om din kille. :( hoppas det reder ut sig! håller mina tummar för dig :)

2008-08-24 @ 19:49:45 // URL: http://pussydoll.blogg.se/
Sara säger:

jag förstår vad du menar. killar är svin ibland, men ibland älskar man dom. jag tycker du ska snacka med honom, han måste ta dig på allvar!

2008-08-24 @ 20:24:50 // URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
kim säger:

Ida ja förstår precis hur du menar, jag känner likadant. Man duger inte till för allt annat är ju så mycket roligare. Och jag förstår inte heller hur man kan glömma sin partner. "typ -Oj ja glömde svara Sorry " man blir så förbannad. Killar är fan cp allihopa. Inget att göra nått åt dom fattar ändå inte.

2008-08-26 @ 10:11:34 // URL: http://kimfannyengman.blogg.se/
maria säger:

Vi kan inte leva utan dem och inte med dem heller. Killar är killar.. vi är tjejer och mer gulliga och omtänksamma och tänker mer på andra än oss själv. Men killar kan inte göra det. Vi får leva med det. I feel you :/

2008-08-26 @ 19:05:07 // URL: http://mariamariscal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0