Ändrade planer igen

Tjappa Tjena Hallå.

SKa ta och lägga mig & sova middag tror jag.
Kanske en halvtimme iallafall för jag är döds-trött. Ska förmodligen åka till valbo idag igen och kika lite med Eve.
Hon ska byta klänningen, vad var det jag skrev? :P att hon inte var 100. Tråkigt för den var snygg, men idag ska vi hitta nå snyggare ;)
Jag ska även handla julklapp åt min lillebror och handla klart åt systeryster. Kanske måste ta och handla nått åt svärmor hon fyller ju trotts allt imorgon.

Just ja. Åkte från jobbet tidigare idag (som jag egentligen gör varje dag, inte bra inte bra). Hittade ju inge extra att göra så jag for hem då.
Fick sms av chefen som skrev; Jag tänkte ge dig en julklapp men du hade åkt! Du får den på måndag.
Snacka om att jag fick dåligt samvete :P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0