det ryktas i stallet ...

... att det är heartbreak hotell på tv. i wanna seeeee. men jag ska ju upp förjävla tidigt. Redan klockan 5. Uscha! Men sen är jag ledig ända tills på torsdag. Eller ja, på fredag börjar jag jobba igen och då kör jag på med dubbelpass i fem dagar. Hoppas chefen har bytt remmen (remen?!) annars så får jag nå fel. Då kan han ta och åka från luleå varje dag och utfodra istället för mig. haha! Så snäll jag är nu känner jag ;P

Käkade hos svärfar vid 19. Blev kött & hackselbaggs-potatis som jag säger. Tydligen så hette det inte så, och jag kommer inte heller ihåg vad det hette. Men nått liknande i alla fall. Det var väldigt gott.
Fick lussebulle och kaffe efter. Lussebulle, då menar jag lusseBULLE. Skit gott! Nu ska jag prata med karlns farmor om hon kan lära mig att baka sånna. Jag vet ju nästan vad jag kommer få i julklapp och då kommer jag kunna baka bullar :D woho.

Imorgon så blir det ju först jobb och sen slå in julklappar, sedan blir det en tripp till pappa och sedan hem till mamma i Söderhamn. Ska bli så skönt att få komma hem igen ♥ Hoppas även att vi kommer baka knäck som jag vill göra.
Ska även träffa kära kimsan på tisdag. Och hennes såkallade "lilla äckel". haha stackars lilla Enzo som fått det smeknamnet. Utan att han ens gjort nått äckligt, eller har han det kim ? haha ;)

Uscha nu ska jag ta och lägga mig. Jag är fruktansvärt trött fast jag knappt gjort nånting idag. haha!





Z säger:

Du får hyra eller köpa filmen... För den e ju så kul!! Jobba lugnt imorrn...

2008-12-21 @ 21:51:18 // URL: http://liillenz.blogg.se/
LINDA säger:

Det ska jag absolut göra!

2008-12-21 @ 22:40:34 // URL: http://lindafunde.blogg.se/
kim säger:

Han är översexuell, vilket är rätt äckligt ;) fast vi började nog kalla han för det innan han fick den diagnosen ;P haha

2008-12-22 @ 21:45:19 // URL: http://kimfannyengman.blogg.se/
malin säger:

ååh, fy faasen vad söt header du har! :):):) kram MAlin, gott nytt ååår!

2008-12-31 @ 11:05:24 // URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0