duktiga jag

Testade nyårs-klänningen och den satt väl, tajt! haha. Så det ser ut som om jag kommer börja banta nu fram till nyår.
Så jag kommer försöka skriva ett inlägg varje dag om hur min motion ser ut över dagen och även vad jag har ätit.

Allt börjar ju idag! Men jag kan ju inte garantera att jag kommer komma ihåg allt jag gjort eller allt jag ätit.
Men jag ska förska. :)

Har slängt in en tvätt i tvättmaskinen nu och ska även börja städa snart. Tänkte ta & kika runt lite på internet nu eftersom jag inte hann det igår. Hann eller han? Hur stavas deT?





emma säger:

För det första så har jag dragit en linje i inlägget som du syftar på.

Och det som du tror att du är anklagad för blockning osv, är inte du iaf, det är några ifrån skolan.

Och sen var det inte bara jag nej, utan även Hanna.

Som hade sett & hört av Emma själv.

Emma hade sagt att hon och kristofer kommit varandra nära igen , som i ettan då det var något mellan dom !

Läs ordentligt innan du börjar skälla.

Eller fråga , för allt jag skrev där handla inte bara om det här utan om andra saker ifrån skolan !

2008-12-15 @ 15:46:12 // URL: http://emmajuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0