hungern

hungrig som en gnu. eller säger dom att dom skulle kunna äta en gnu? aja skit samma.

Hungrig är jag i alla fall, skit hungrig. Ge mig mat! Jag ska äta rester från igår, mumma. Men jag skulle vänta tills karln kom hem och när fan gör han de då?!
Aaa, blir galen. . .

Idag är det lördag och det är verkligen myspys dag för mig! Klev upp kvart i 11 imorse. Käkade frukost och sen satte jag mig här. Jag har inte ens klätt på mig. Jag springer fortfarande runt i morgonrock. Springer gör jag väl inte, jag sitter. haha
har även hunnit kollat på en film. Poseidon. Faktiskt så var den bra! riktigt bra men jag blev nervklen några gånger och höll på att knäppa av filmen.
Duktig är jag också. Jag har käkat frukost(HAHAHAHA, frukt ffs) ist för godis och sånt skit. Fast när dokumentären med Brittan blir ikväll så kommer popcornen att åka fram. Säkert chips och dippen också. Och säkert nå annat skit.
haha

Jag var nöjd med trippeltången. Jag är nöjd menade jag. Jag tyckte faktiskt att jag var fin igår och det kan jag berätta att det är inte ofta det händer .. Men jag slänger ut en bild så får ni se hur jag såg ut igår.






Anonym säger:

så söt så :)

2008-12-06 @ 18:37:25 // URL: http://llillah.blogg.se/
ERIK säger:

cool header du har x'D

2008-12-06 @ 19:46:00 // URL: http://eerikandersson.blogg.se/
kicki säger:

vilken snygging ;)

2008-12-07 @ 20:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0