Måste ju uppdatera här också ;D

Och inte bara i privata bloggen.

Ska byta påslakan och dona nu. Klippte klorna på min älskade plupp och det gick mycket bättre än det brukar men nu så på sista klon så råkade jag ta lite för mycket. Hon började blöda och jag tog på blött papper och så slutade. Såg att hon låg och slickade sig och jag tänkte inte mer på det. Men Oj, det blev en fontän med blod. Oj igen! helt plötsligt var hon i våran säng!!



Hon har inge ont i alla fall. Så det lungnar ju ner mig ;)

Nu är karln uppe på i Arbrå snart på julfest. JAG VILL OCKSÅ , men jag har ju jobb imorgon :S och så har jag ju min bäbis som jag inte kan lämna själv. Visst, Lena hade ju kunnat tagit henne men nä. Det är ju bara småttingar där nu.




malin säger:

Vi råkade klippa för kort på milo också för ett tag sen. Han blödde typ nonstop hela vägen från arbrå till gävle och innan dess blödde han kanske en timme i arbrå.. Fan vad sugen jag blev på att festa på nytorp, känns som evígheter sedan!

2008-12-10 @ 21:50:13 // URL: http://kladdikakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0