Min karl är bäst

Ni vet klänningen i något inlägg ner. Min karl har förbjudit mig att handla skor & klänningar och kläder över huvudtaget innan nyår. Men jag kunde ju såklart inte låta bli att klicka hem klänningen från Nelly.se. Jag ringde karln som är uppe på Nytorp och festar och sa att han får betala den. Haha eller nä jag frågade väl mer. Men han sa JA! Du får den i julklapp, sa han. Men va fan, vi skulle ju inte ge varandra nå julklappar. Dom skulle ju gå till huset dom pengarna ist! Men men.

Nu ska jag nog lägga mig och sova. Läsa lite bok!
Olyckfågeln är jag på nu. Men jag fattar typ ingenting av den. Jag har läst halva men jag är helt lost.
Aja, får väl fixa det nu ikväll då ;)

Tack Emma Dolk ♥






Spiderchick säger:

ja jag får braka av ordentligt nästa gång! =)

2008-12-10 @ 21:22:17 // URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0