morfar min är cool

Dagen innan julafton fick jag reda på en grej som jag tyckte var ganska coolt. Min morfar berättade att han hade stoppat Cornelis Vreeswijk för rattfylla i Söderhamn, när han var polis. När Cornelis satte av sitt straff så skrev han om texten på "Ett brev från kolloniet" till morfar. Så morfar har stoppat han för rattfylla, och även fått en egen sång :D haha. Ganska coolt! Undrar om jag ska ta och bli polis och få vara med om sånna grejor? ;D haha

Har lagt in alla bilder sen jag var i Söderhamn nu över jul. Det blev 335 bilder ungefär. Ganska många. Tänkte lägga ut några men jag orkar nog inte.. Det är rätt så många & jag vet inte vilka jag ska välja.
Julafton var jätte bra! Fick många fina julklappar som jag är super nöjd med. Igår när vi var hos svärfar och åt julbord så delade vi ut lite julklappar där också.
Jag fick bland annat; assistent (bakgrej), en massa saker till bakningen, soda streamer, strykjärn + strykbord (haha kommer inte på vad det heter), en jacka, salladsskål från stockholm design house och en massa mer saker. Morsan som sa att jag inte skulle få nå mer än jackan men hon hade ju köpt en hel del hon i alla fall :P

en bild jag tog på mammas ljus-jul-dekoration





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0