Oj, där försvann den dagen

Jobbade imorse igen. Gick bra som vanligt. Tråkigt med 1085's svans. Hon måste ha fastnat nån stans för den var ju inte hel direkt. Usch!


Kom hem, somnade på en gång typ .. Så fruktansvärt trött sen igår när jag höll igång hela dagen. Somnade ju runt kvart över nio men endå var jag trött som ett as imorse. Aja! Ikväll kan jag hålla igång i alla fall ;) Desperate Housewives och så sov jag ju middag nu över dagen så hela dagen bara försvann.. Haha!

Nu ska jag till sandviken och inhandla lite fika. Kommer främmande lite senare ;) Jossan och Eve kommer och kikar förbi! Då måste jag ju ha nått smaskigt att bjuda på. Fast jag skulle vilja ha kladdkaka men jag suger på att baka så :S haha




S O F I E säger:

ajajajaj va ont de där såg ut :S stackars :S

2008-12-09 @ 18:38:41 // URL: http://sofiehurtig.blogg.se/
Spiderchick säger:

kladdkaka är aldrig fel...

2008-12-09 @ 20:12:43 // URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0