party all the time

my girls want to party all the time, party all the time, party all the tiiime.

Vart ska jag börja?
Jag började klockan 5 så jag tror jag fick lite för mycket av det goda. Haha, det brukar faktiskt inte hända men nu har det gjort det två gånger på rad. Och tacka gud , jag ramlade ingenting igår!! Och donken blev det som fyllekäk. Mmm gott! men jag fick ju äcklig lök på min burgare så jag fick käka strips. Mmm gott en gång till!

lite seriösare;
det började hemma hos mig. Eve, Stina & Jossan kom hit och vi lyssnade på musik. Skvallrade lite grann, snackade lite skit, sjöng sing star, pratade en massa om nyår & massa massa mer. Hur kul som helst!
Knäppte kort gjorde jag också- även de andra. Haha, så jävla roligt att kolla på dagen efter. Pinsamt också om inte annat.


Jag, Jossan, Stina & Eve




Nina säger:

vad bra :D

kram!

2008-12-06 @ 12:56:48 // URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0