snart nio

Fortfarande så h a t a r jag rubriker så det får bli tråkiga sådanna. Har kollat på en film nu med karln ♥  Det fick bli en ny film och det hette Surveillance. Väldigt konstig film, så det var ju tråkigt. Den var i alla fall sådär. Inte en WOW och inte en kass film heller.
Orkar inte skriva någon recension på den, är alldeles för trött för det.

Blev inte så mycket städa. Mest plocka ihop och göra lite finare. Dammsugarn åker fram imorgon och även moppen. Sen är huset rent och fräscht igen. Det är ju så himla skönt när allt är gjort, men innan så tänker man typ bara ; usch vad jobbigt. Jag städar snart. och så blir snart till evigheter. haha

Imorgon är det jobb igen och på lördag får jag ä n t l i g e n sova ut! Jippiho. Även ledig hela helgen så det ska bli fruktansvärt skönt. Trotts allt två veckor sen sist jag var ledig en helg ; ) Men så är det ju sagt. Jobba varannan helg och var ledig varannan.
O j , jag måste in till Sandviken och sola imorgon. Jag är blek som en albino. Not good! Ska även sy klart löshåret och ta före och efter bilder som jag lovade företaget när jag vann löshåret. Men som sagt. Jag har inte orkat.
Kanske ska ha löshår på nyår? njaa, jo kanske. Jul också?

Vår tomtemor och tomtefar på julfesten 06






Maya Gunnarsson säger:

Jamen de låter ju verkligen jättesnyggt :) gå till nån tatuerare och förklara bara så brukar dom alltid kunna rita upp något snyggt :)

2008-12-18 @ 21:38:24 // URL: http://Mayagunnarsson.se
Söderlund säger:

Faller du? Inte jag

Vad är "endast" vänskap och när har det gått

för långt när det gäller dina vänners tankar

om din nu/dåvarande partner?



Det är vad vi diskuterar just nu.

Var med du också!



Tack på förhand.

Att/Om du gillar bloggen betyder, massor!

2008-12-18 @ 21:56:27 // URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0