tjappa pappa

Jag hatar fortfarande rubriker.

Jobbade imorse och sen åkte jag till svärmor på frukost igen. Vi har frukost hemma, det är bara det att vi inte träffas lika ofta eftersom jag inte jobbar kvar på deras gård. Haha. Så vi är inte fattiga och inte kan köpa frukost för dom som trodde det.
Åkte sedan in till Sandviken och gjorde lite ärenden. Blev en flaska vin som fick följa med mig hem också. Nästan en mobil också, men nä. Jag spar nog ett tag. Ska väl lämna in mobilen nu någon dag här framöver så vi får se hur det blir på mobilfronten. Har beställt klipptid också. Imorgon klockan halv 2  hos en ny frissa för mig. Lite rädd är jag då. Väldigt känslig när det gäller mitt hår + frissan. Har lite dåliga minnen från förr när jag gick hos vissa. Som i Arbrå. INTE NÖJD.
Välja frisör är viktigt. Hoppas i alla fall på att hon kommer bli min nya frisör 4-life (hahaha).

fan nu tror jag att pannan stannat igen. Ska ner och kolla! Skriver mer sen





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0