utmanad

jag blev utamanad utav Emma.
Den här utmaningen gäller att lista 6 saker som gör mig lycklig,
men som egentligen inte är så viktigt.

Reglerna är:
 -Skriv vem som har utmanat dig
- Skriv ner 6 stycken saker som gör dig lycklig, men kanske inte är så viktiga
- Publicera reglerna och utmana 5 stycken
- Lämna en kommentar till de som du utmanat och låt dem veta att de blivit utmanade.

Mina svar:
1. Min älskade pojkvän, sambo, fästman. Han är viktigt och gör mig lycklig.
2. Mina djur!
3. Mina familjer (mor och far)
4. Datorn
5. Vännerna
6. Shoppa

jag utmanar; kim, kim, eve, tina & erica




Anonym säger:

haha mm men sen färgade de brunt sen gjorde jag massa slingor ;)

2008-12-05 @ 14:52:42
P U S S Y D O L L säger:

Sv; Oooh tackar tackar! :D Jag gör den sen ^^ Allt bra idag? :)

2008-12-05 @ 15:20:13 // URL: http://pussydoll.blogg.se/
kim säger:

haha nä bara myllymäki men hon behöver ju inte springa på arbetsförmedlingen för hon har ju redan jobb ;P

2008-12-05 @ 15:53:57 // URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0