halva dagen ...

... har nu gått och jag har typ inte gjort ett piss.
Jo, jag har vaknat, vart lite granna med Kimpan min, handlat mat med kimpan min, pratat med Petran min i telefonen, och ja. typ inget mera.. sitter nu här igen. athena sover ju hela tiden, tröttisen själv. Sover i soffan den bortskämda lilla sötsaken , hehe. Mamma och syster låter henne sova där, det är väl ok nu. men jag vill inte ha någon hund i soffan eller sängen sen e. kanske, någon gång ibland. Mysa lite =)

måste försöka få tag på Uno idag också. Höra om han kan kika lite vad det är för fel på antennen, eftersom vi inte får in någon kanal även fast vi har boxer. jag m å s t e ju se Pussycat dolls ikväll och sen project runway.
annars om det verkligen inte blir så då blir de ju inge dåå, det är ju rätt realistiskt.




jenna säger:

det man inte får missa ikväll är ju självklart sex and the city!

2008-07-02 @ 16:06:54 // URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0