ladugården

ja nu sitter jag i ladugården och min lilla prinsessa sitter här bredvid mig.
kikar runt lite på internet och snart blir gå ut med min skönhet lite.
väntar ju på att disken och tvättmaskinen ska bli klara..

kul liv, kommmer hit och INGENTING är som det ska.
utgödslingen är fortfarande inte fixad, tvättmaskinen hade inte gått. de hade glömt tryckt på rundpilen så alla maskiner kan diskas.. och röret (medicin) var inte heller i så det diskades.
Så jag är skapligt jävla less... Skulle ju ha börjat mjölkat för längesen ju och nu får jag bara sitta och uggla tills allt är klart.
Inge spån heller, som det skulle finnas nu för idag morgon...

Näe nu går jag och hänger mig. bye




Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Japp : ) Det stämmer : )

2008-07-04 @ 11:40:30 // URL: http://lindaslya.blogg.se/
Camilla säger:

Nej gör inte det!!

Världen skulle bli bra tom utan dig!

:-)

2008-07-04 @ 21:45:08 // URL: http://wildros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0