my gash, på tisdag

ä n t l i g e n ä n t l i g e n . på tisdag så kommer telia gubben och ska fixa internet. Vad mer kan jag säga än att jag är nöjd ?! :)
Även att baby igår sa; jag tror jag kommer att ha min dator i det rummet (pekar).
Jag; jaha och varför då ?
älsko; jo för om du ska kolla på tv så blir det lite jobbigt om jag ska spela. (han menade att ljudet "krockar")
jag; jaha ja men ha den där inne du då.. (lite halv piss)
älsko; men du kan ju ha din i tv rummet.

MIN!
haha lite nöjd. Jag kommer få en dator ;P som bara miiiiina kort är på och mina alla the sims :)
men tisdag, jag längtar..

Idag ska jag till söderhamn också, fixa och laga  bilen.. den gick ju inte igenom min pärla ;P




jeanny säger:

sv; tack då mkt :) jag kan hjälpa dig med det om du vill förståss.

2008-07-17 @ 08:59:38 // URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0