suger på rubriker

jo, det är då satan inte lätt att komma på några rubriker som lockar. jag skulle kunna använda skit dåliga men det är ju inte lika roligt ;)

nu sover min lilla prinsessa så djupt, det har hon gjort typ hela tiden ända sen jag hämtade henne igår.
fan jag skulle ju ha kollat på valp videon som jag fick med också men det har ju inte funnits tid till det eller  några tekniska grejor till det.

2 dagar räcker inte, verkligen i n t e . jag behöver vara i söderhamn mera än så kort tid.
Jag vill ju till min farmor och farfar, jag vill vara med min älskade bästis kim och jag vill göra så mycket mer .. sånt man inte hinner på två dagar.





Lisa säger:

Gud vilken urgullig hund:) blir ju kär! haha

2008-07-01 @ 23:24:34 // URL: http://lisasvirrigatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0