dagen idag

today var jag ledig, väldigt behövligt. Och när jag är ledig så är jag oftast hundvakt så det var jag även idag, myspysigt.
Men jag har också varit duktig för jag har fått lön idag och jag har då betalat den värsta räkningen jag haft.
Jag ska ju gå med i a-kassan , och då fick jag en räkning från Januari. Mmm, det är juni nu.
fan 2130 kr bara borta. fy fan, tur att vi inte hunnit flytta än då . Annars hade jag vart pankis nu.

Ska till Lingbo snart. väldigt skönt. fixa lite grejor och så.
Jag vill ju ta med mig lite saker, men så blir inte fallet. Kanske resväskan med lite vinterkläder och så, men jag vet inte. Vill även ta med dvd'n, den används just nu ändå inte så vad spelar det för roll då ?
Även PSP 2, kanske wii'et också. Mjaaa, inte boxern. Den vill jag ha kvar ett tag till :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0