fy bubblan

Idag har jag varit ledig hela långa dagen och för en gångs skull har jag gjort någonting. Kan berätta att det är inte varje lediga dag som jag hittar på nått, förutom åker till L eller åker till huset.
Idag sov darlo och jag länge, länge. Käkade frulle och sedan åkte jag till L. Skulle passa valparna en sväng medans L for iväg. Det gick ju bra, men jag somnade ju på studsmattan och jag kan ju säga att jag är inte nådigt röd på ryggen. Även bikinin är en knyt bikini så jag är lite vit efter snörerna. Men det får jag sola på sen.
Efter det kom P och hämtade mig, vi åkte till Hofors och käkade lite glass. Det var ju så varmt så vi drog och badade lite. Det blev årets första dopp för mig. Äntligen kanske ?! haha
Åkte sedan hem till Djupviken och nu är jag här i kojan & ska snart sova lite. Är ganska trött, och jag har ju två dagar med dubbelpass att göra nu. Pengar, pengar & pengar.

Just nu kollar jag på Den gröna milen , jag har nog aldrig sett hela den i ett sammanhang men någon gång ska bli den första och inte är det idag inte.
Väntar även på att älsko ska komma hem och myspysa lite!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0