ghost whisperer

kollar på tv nu, kanal 400. Ghost Whisperer och det är så spännande, men lite overkligt.
Jag gillar Jennifer Love Hewitt, hon är så söt och en duktig skådespelerska.



Söt klänning också, by the way..


Ikväll sover darlo i huset också, skit trökigt.. Jag får sova själv igen, som jag nu gjort i flera nätter.
Fanken, det är så himla tomt utan honom här.
Men jag har ju mina missar och även cp flugorna så helt ensam är jag ju inte direkt.

Jag måste sova nu , annars orkar jag aldrig upp imorgon . Igår la jag mig rätt tidigt men jag snurrade runt i ungefär 1 h innan jag somnade, hur trist som helst att aldrig somna.
så jag tror nog säkert att det blir samma procedur inatt också.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0