glader

Idag är en sån där dag som man tror att allt ska gå rätt åt helvetet. Men så blev det inte! Vilken tur, jo visst. Det har ju inte gått så lång tid på dagen men allt känns så prima!
Först så var jag och hon vi ska hyra huset av, till mattläggaren och kikade på våt-tapeter och jag hittade såklart skit snygga. Haha enligt min smak i alla fall!
Mattan på golvet ser lite ut som mosaik golv. Rätt coolt, för det ser så verkligt ut. Och tapeterna kommer bli ljusa.

Även nu när jag gick in på bloggen så hade jag fått en kommentar av Melinda och gud vad glad jag blev! Verkligen, det gjorde min dag !

Nu ska jag packa lite grejor som jag ska ha med till huset, ska ju dit och måla.

Kraam / Ida






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0