g'natt

nu är jag nere i djupviken igen. saknar faktiskt mamma och systeryster redan. Men jag får väl träffa dom snart igen hoppas jag.
L hade gjort ett nytt schema för hela Juni, hoppas att det blir bra då så det inte blir nå jädrans skit bara. Men det tror jag inte, lät ganska bra när hon förklarade i alla fall.

Två timmar kvar tills älsko kommer hem. Känns som evighet. Har ju inte träffat han sen igår ( haha ja verkligen lång tid sen ) så jag saknar honom as hell faktiskt.

Alla små kissar är här inne med mig nu och myser. Eller Morris bara äter och busan trampar på tangenterna och Siri sover.

Näe, nu är det godnatt. Är trött som en liten apa!

K- du är den bästa <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0