God Morgon

Har varit uppe sedan klockan fem så det känns
som om nästan hela dagen har gått, även om jag
har typ hela dagen framför mig..
Håller på att tvätta en massa tvätt nu, så
jag måste vara vaken för att
jag ska hinna med att tvätta allt idag.
Annars sover jag nu någon timme och då
har tvätten vart klart länge, länge och jag har inte bytt tvätt än.
Får se om jag orkar hålla mig vaken tills
denna tvätt är klar, tror fakiskt ärligt talat inte det.

Efter  mitt eftermiddags pass ska jag in till sandviken
 igen, ska på bolaget och Kappahl. Kika lite på bikinis och
 strumpor, även trosor och BH'ar.. Måste förnyas det också,även
om det gör det.. Känns som
om jag inte har nå mycket av det men jag har ju överfullt..
 Aja, :)

Näe, nu håller mina ögon på att slockna!




Johanna säger:

Svar: Jaa, det blir nog något av de! Tack! :D

2008-06-13 @ 11:21:50 // URL: http://jlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0