god morgon

Inatt sov jag i huset, för första gången. Och jag sov då inte bra, haha. Jag och min jätte långa karl delade på en 90's säng och det var fruktansvärt trångt. Han skulle upp tidigt så då var det bara att fortsätta min skönhetssömn i kojan i stället. Nu sitter jag här och kikar runt på olika bloggar och småtrivs i min ensamhet. Okej, min lille Busan är här också men hon gör ju inte så mycket väsen av sig direkt. (katt)

Vid ett är det jobb som gäller igen. Känns som om jag måste jobba röven av mig för att få ihop nå korvöre.

Mjaaa, jag vill flytta snart! ja förresten, darlo och jag fick ihop köksbordet igår och alla stolar är redan klar =) snacka om att jag vill flytta in nu!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0