gud vad dålig jag är..

haha va fan .. Klockan är snart 23. INTE BRA.
Jag är skitans trött efter natten som var, då jag inte fick någon sömn. Men endå sitter jag uppe nu och kollar igenom mina favorit bloggar. Och bloggar lite själv.

löste sig som vanligt mellan karln och mig.. eller förlåt som vanligt fick jag.
men han ska skärpa sig, säger han. Som jag hört sjuttio elva gånger förr. Hoppas han håller det denna gång.

fått upp listorna i sovrummet också, så efter jobbet imorgon ska jag åka och köpa skurhink och mopp. Ska städa ur sovrummet och sedan ska vi sätta ihop sängen !!! ÄÄNTLIGEN.
gud så jag har längtat och väntat ! :) lagomt tills bäbis kommer hem till oss. Våran lilla Athena <3



vår säng. men den kommer vara mycket mysigare och finare än bilden ;)




malinm säger:

Hej tjejen! Skulle btyda jättemycket om du kunde gå in på min blogg och ge en liten kommentar om mina catwalk-bilder :) Gick nämligen catwalk idag för klädmärkena som finns på breeze.se :)

2008-06-28 @ 23:01:06 // URL: http://chakrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0