jävla flugor

fy vad jag är less på flugor. Visst jag har valt detta liv och trivs med det, till och från. Men så är det väl med allt. I alla fall, jag hatar flugor. Jag är medveten om att dom är överallt ute och i ladugården, MEN när de börjar komma in i huset. Näe då får det va. Varför kan dom bara inte vara ute eller dö när dom kommer inomhus.

Just nu har jag sjuttielva flugor inne här  med mig och det kommer bli otroligt svårt att sova med alla dom surrandes runt mig.

Tooday har det varit jobb som gällt, även handla lite mat (som inte är så lite) och vart till P en sväng. Skulle ha vart till huset men så blev inte fallet.
Jag somnar snart, så jag måste stänga ner detta!

I Love You K H ♥




sofie säger:

sv: Godmorgon :D

2008-06-07 @ 11:30:56 // URL: http://thenoteboook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0