just nu



hatar jag verkligen denna dator och internet.

Speciellt datorn, shit pommes vad seg
den är. "sidan kan inte visas" kommer
fram hela hela hela tiden.
Och jag är även grymt sugen på att köpa
mig en egen dator.
men jag vet ju att karln köpte en massa
datorgrejor igår så då kommer vi ju
ha två bra datorer. Hoppas jag på.

Jag har även beställt The sims 2 IKEA.
Lite härligt, då har jag alla the sims 2.
Jag är en liten nörd när det gäller
the sims :) hihi

Urscha, det började regna nu.
Fan vad trist, hatar regn. Speciellt när
jag ska gå till ladugården och jobba.
Inne där spelar det ingen roll, då är det
bara skönt att ha regn, svalt och skönt.
Men när man går dit är det drygt!





ems säger:

svar: Hej Ida! trevlig blogg du har. =) Ha det gott!

2008-06-17 @ 17:48:01 // URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Melinda säger:

Hej vet du du verkar ha det perfekta livet du :) Lite problem å så ibland men det är väl så det ska vara? :) Kan inte låte bli att gå in å kika på din blogg, alltid lika roligt att läsa! blogga på! mvh Melinda

2008-06-17 @ 20:46:55
Ida säger:

Melinda: Haha jaha tack så mycket. Jätte roligt att du tycker det :) du förgyllde min dag !! Kram på dig

2008-06-18 @ 10:29:43 // URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0