kul liv

Hämtade karln vid 2 inatt, jag hade skrivit att han skulle ringa när han skulle hem. Men han skickade sms för han skiter ju alltid i vad jag säger.. Och tur att jag vaknade då, men jag vaknade inte utav smset.
Han ligger fortfarande och sover. Jag har aldrig sett han så packad någongång och somvanligt så blir han otrevlig.
Skit trökigt..

Petra ringde nyaa och sa att några kossor var lös på foderbordet. Gick upp hit till ladugården där jag sitter nu och hjälpte henne. Det var min sovmorgon det.
Kossorna har mejat ner nackbommen så dom kan gå upp på foderbordet och det finns inte en enda hjälp att få utav någon.
Och darlo som skulle ha avsnar i helgen. Jo jävligt mycke ansvar hörde jag.
Less!




cassie säger:

ja, man gör om sina bilder i det ;D

2008-06-21 @ 17:14:03 // URL: http://casy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0