men bajs

okej, nu kommer ett sånt där tråkigt inlägg som egentligen ingen fattar något av och är meningslöst. Jag måste få ur mig det och då skriver jag ner det här!

midsommar. Ja ännu en midsommar och det kändes väldigt bra.
Darlo och jag, kolla på film och mysa. Innan skulle vi åka till olika ställen och kika. Allt frid och fröjd.
Men sen sprack friden och fröjden och han skulle med sin bror in på gästis (en pizza som även har bar, dansgolv. som en liten pub) och festa lite. Visst, fine for me men det var ju vår kväll.
Jag låter förmodligen som en
liten bitch som aldrig låter sin kille få göra det han vill men så är inte fallet. Han gör precis vad han vill, men det ända han och jag gör ihop är att sova. Så äntligen kom vår kväll och då vill han hellre ut.
Imorgon ska han också ut, men han satt i bilen och fjäskade och sa att han inte skulle ut imorgon för då kunde han och jag vara.
Jag vet p r e c i s hur fan det kommer bli imorgon, inget han och jag. Ofta besviken & det vill jag inte va.
Näe uscha vad less jag är.

Beklagar för detta inlägg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0