natt

ja nu är det natt och jag är dö trött. Ska sova nu snart i alla fall, sköööönt!
Jobbat dubbelpass idag också , och imorgon är jag ledig. Även det, sköööönt!

Darlo sover även i huset inatt igen och det är så jädrans ensamt här i sängen.. Jag vill ju ha han här. Men aja finns inget att göra åt nu direkt.

Annars idag har jag vart med P efter jobbet då. Åkte hem till hennes pappa och kikade på fölisen som föddes kl 10 imorse. Så söt så :) Efter det så åkte vi till K S och kikade lite hur hon hade det i sin nya lya och även kollade in hennes sweetie till hund, Hera.
Jaa, vi åkte väl lite bil hem till Hofors för att jag skulle hämta min bil där, och även att P bor ju där.
Hämtade bilen, åkte till Djupviken och hämtade ett täcke. For sedan till darlo i huset och lämnade täcket..
AA jag ville ju vara kvar, men icke..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0