ooooookej ?

Nu vill jag bara flytta, komma bort härifrån. Kul att flytten bara är 1.5 mil, näe inte direkt.
Jag vill flytta långt härifrån och börja om från början. Skaffa ett 7-4 jobb, ledig varje helg. Kunna må bra!
Skulle vara toppen om jag slapp den där jävla magkatarren. Haft den i 2 år nu och det är då inte skönt.

Om jag skulle flytta så vill jag göra det typ neråt i sverige, kanske linköping. varför inte jönköping ? Det är ju större än Söderhamn och förmodligen större än Gävle.
Men blä på allt.

Försöker även få tag på K men det går ju käpprätt åt helvetet. Upptaget, upptagen och lite mera upptaget.
Vill ju prata om varför jag vill flytta, behöver ju prata av mig.




kim s säger:

samma saker som jag gnäller om vareviga dag haha

2008-06-23 @ 13:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0