rekord!

besöksrekord idag. Det tackar jag verkligen för.
Riktigt roligt att få flera läsare.

Jag började ju med bloggen, enbart för att få skriva av mig. Visst, jag skriver av mig för jämnan nu också här.
Det är hur bra som helst att skriva av sig här när det inte finns någon som man kan prata med just då.
Annars är jag en person som måste berätta och prata. Haha!

Men sure, det är jätte roligt när det är folk som läser. verkligen ett plus!

By the way, ingenting jag har tagit upp i inlägget MEN ellos får ett stort minus av mig.
Beställde en massa kläder på rean, och det tog ju en vecka innan jag fick hem dom.
Inga problem än så länge, men vart fanken var fakturan ??
Fick fakturan IDAG och jag fick kläderna för 3 veckor sedan. Kul ? Näe, och även att fakturan måste vara betald innan juni är över.
Dåligt av Ellos, ett stort minus!





j säger:

sv:

haha aa det skulle jag också villja göra ;)

2008-06-24 @ 23:56:00 // URL: http://jahwanna.blogg.se/
laijna säger:

Roligt med nytt besöks rekord! :D

2008-06-25 @ 10:38:18 // URL: http://laijnloo.blogg.se/
kim e säger:

haha prova Halens, tog mer än en månad innan ja fick mina grejjer därifrån ;P

2008-06-26 @ 09:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0