Repriser ; Paradise Hotell

Har man tråkigt, ja då har man tråkigt. Har varit på vår egna lilla skördefest.



Jo då, här leker dom för fullt.
Och dom tycker det är roligt, det är ju bra :)
Jag åkte hem runt 9, trötter och även att jag ska upp imorgon klockan 5. Jag kommer vara dö och mina ben kommer vara ännu döare. Menmen , jag får väl stå ut då.

Kollade på Kim's bilddagbok, och hittade en jätte mysig bild på oss som hon lagt ut. Självklart kommer jag lägga ut den här så ni får ta del av vad vi gjorde för 2 år sedan ;)



Kim är den blonda och den mörka är jag.
Vi är på Järvzoo. Kollat på djur och gått runt där. På bilden sitter vi i barnhörnan med våra nyinköpta gosedjur och festisar. Kollar på film och har allmänt mysigt! ;)




Josefin säger:

gud vad gosig bild:D

2008-06-27 @ 22:17:08 // URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0