Rörd i tårar

Jag klarar verkligen inte av att se typ program som ; extreme home makeover.
Då faller mina tårar hur lätt som helst. Och det är inte bara en, utan 4892340 st. Jag tycker det är så roligt när de som verkligen behöver ett nytt hem får ett nytt, sjuk jäkla snyggt hem.
Okej, jag kan erkänna att jag blir fruktansvärt avis ;P haha.

Har vart och målat i huset nu, så jag håller på med mitt egna lilla extreme home makeover i vårt hus. Haha, blir grymt snyggt. Ska fixa skafferiet helt själv, får väl se hur det kommer blir när allt är färdigt. Bara tapetsering kvar och även golvet, men golvet behöver jag hjälp med.

Näe, nu ska jag in till karln som har fått hem sina datordelar nu. Ska kolla om han får ihop den , och jag tror nog även att jag ska ta och äta lite. Sjukt hungrig!

Bye / Ida





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0