söndag's kväll

Ikväll är allt lite annorlunda. Kanske inte allt men väldigt mycket iaf.
K sover i vårt hus för första gången. Det är alldeles för varmt här i kojan där vi bor just nu, och då valde han att sova bra och kallt i huset. Tyvärr kunde jag inte joina honom för att jag ska upp sketa tidigt imorgon bitti & jobba. Visst , jag ska flytta dit så då kan jag ju åka därifrån men inte om jag har allt här !
Jag orkar även inte sova i en 90's säng med darlo. alldeles för litet, han är ju rätt stor. (inte stor på feta viset). 195 lång ;D i like , i like.

näe uscha. Nu är jag trött, och jag som vill slå på en film och glo på den men då kommer jag aldrig upp imorgon.

Kram / Ida






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0