tadah, im alive

Party igår, var jätte roligt när vi väl valde vilken krog vi skulle gå på. en ny för mig eftersom jag är lite som "en ny i stan" fast på landet då. Haha
Skakade rumpa som en tok, fy vad roligt det var.

Sen finns det ju människor som det står FJÅRTIZ i pannan på , och det gjorde det på två brudar på dansgolvet. Kan lova att dom var under 18 år.
I alla fall, en av dom brudarna hade en fet stor jäkla väska med sig på dansgolvet. Inget fel med det, men hon lät den stå på golvet så man typ råkade nästan trampa på den. Jag puttade bort den en lite bit och än så länge så är allt frid och fröjd.
När en av dom dära fjårtizarna började butta på mig och E så blev det för mycket. Visst om man råkar komma åt och butta , men denna tjej gjorde det med flit för det var inte bara en gång.
Blev en aning irriterad så jag sa till den blonda ; Ta din väska och gå härifrån.
Jaha, då fick man sig en flatsmäll. Ännu mer irriterad , så när hon vände ryggen till fick hon sig en hårluv som hon aldrig kommer glömma. Haha, och jag fick en till flatsmäll sen kom killen som hon dansade med och tog bort henne därifrån.
En liten rolig historia måste jag då säga.
Skrattar gott till den idag, även igår också. Haha




kim s säger:

hahahaha ;)

2008-06-16 @ 10:11:19
Martina säger:

haha, rätt åt henne ;)

2008-06-16 @ 14:13:15 // URL: http://segersteth.blogg.se/
Martina säger:

Mm.. förstår det :S

2008-06-16 @ 17:04:55 // URL: http://segersteth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0